בעת גלישה בדף אינטרנט, ניתן להבחין לעיתים קרובות בפרסומות למוצרים ואתרי אינטרנט אחרים. הפרסום באינטרנט מאפשר לצרכנים לברר על מוצרים ושירותים חדשים זמינים, ומציע דרכים חסכוניות לפרסום.

אמנם, חברה עשויה להשקיע סכומים גדולים בשלטי חוצות או פרסומות בטלוויזיה, אך לא קיימת האפשרות למדוד את כמות האנשים אשר צפו בפרסומת, שלא לדבר על האפקטיביות. פרסום באינטרנט מאפשר לחברות לעקוב באופן מדויק אחר מספר האנשים אשר צפו במודעה, הקליקו עליה ואפילו למדוד כמה אנשים ביצעו רכישה אמיתית.

קיימים מספר סוגים עיקריים של פרסום באינטרנט.

ביסוס רושם

פרסום אשר מבוסס על רושם, עובד בדומה ללוח מודעות בצד הכביש. חברות גדולות משתמשות בשיטת פרסום זו, על מנת לקדם את המותג שלהן ולזכות בהכרה ציבורית.

יש לצמצם הסחות דעת. מומלץ שהמודעה תתמקד בנושא אחד. מתן אפשרות לגולשים לבחור מספר אפשרויות שונות, עלול לגרום להם לבחור באפשרות שאינה רצויה ובכך לגרום לאובדן מכירות.

תשלום על פי הקלקות

כאשר המפרסם משלם רק עבור הקלקה בפועל על המודעה. עלות זו יעילה יותר מאשר פרסום מבוסס על רושם, כי החברה משלמת לקהל גולשים אשר באמת לוחץ על המודעה ומגיע אל אתר האינטרנט שלה, ולא רק עבור קהל הצופה במודעה.

הדוגמא הברורה ביותר של מודעות פרסומת על פי הקלקות היא שיטת ה”קישורים הממומנים” בתוצאות החיפוש של הגוגל. חברות או בעלי עסקים פרטיים אשר בחרו למקם את המודעות שלהם בסמוך לתוצאות החיפוש, מגיעים אל קהל גולשים המחפשים מילות מפתח ספציפיות. בעת הקלקה על אחת המודעות האלה, עובר הגולש אל אתר האינטרנט של החברה, המשלמת תשלום סמלי עבור התנועה.

דף נחיתה

דרך הפרסום העיקרית והראשית באינטרנט, היא שימוש בדף נחיתה אפקטיבי, אשר יכלול את הפרטים הבאים:

  • יש להחזיק דף נחיתה אשר משקף את תוכן המודעה, ולהוסיף מספר משפטי הסבר. דבר זה יבטיח את הישארות הגולשים על דף הנחיתה.
  • יש להקפיד על תוכן המודעה, ובמיוחד על כפתורי פקודות דוגמת “קנה עכשיו!” ולמקם אותם באופן בולט בסוף דף הנחיתה.
  • יש להשתמש בשורות נושא וכותרות אשר מפעילות תגובות פסיכולוגיות מקהל היעד, ולדבר על יתרונות המוצר או השירות הנמכרים.
  • יש להבליט את המידע הראשי, על מנת להוביל לדחף לקניה. יש להציע משהו בעל ערך כגון שירות קטן בחינם, ספר אלקטרוני, ייעוץ, ועוד, בתמורה ליצירת הקשר מצד הלקוחות הפוטנציאליים.
  • מומלץ שקישור יצירת הקשר יכוון אל כתובת דואר אלקטרוני.
  • טופס דף הנחיתה צריך להיות בעל מספר מצומצם של שדות למילוי פרטים. יש לתכנן את השדות באופן כזה שיסנן זרימת קהל גולשים שאינו רצוי.

הסיבות להשתמש במדיה חברתית

מומחים ממליצים להשתמש במדיה חברתית על מנת ליצור סרטוני אנימציה, להגביר תנועה, ליצור מיני סרטים, ספרוני סרטונים או כל דבר אחר אשר עשוי למשוך את תשומת הלב של הגולשים.

המדיה החברתית פועלת במהירות. באופן זה, המפרסמים משלמים על תגובה מהירה, ממצבים את עצמם באופן אטרקטיבי, ומנצלים טכנולוגיה פופולארית לחשיפת המותג, המוצר או השירות שלהם.

הצעות מחירים מבתי עסק למידע והצעות מחיר בתחום: פרסום באינטרנט – איך עושים את זה?
מלאו טופס לקבלה של עד 5 שיחות
שלח לי הצעות